Door jaren ervaring en enthousiaste medewerkers, helpen wij u graag bij het zoeken naar de juiste lening. Deze moet passen binnen uw wensen en mogelijkheden. Wij brengen voor u de risico’s in kaart en zorgen voor een passende oplossing.  Ook in de toekomst moet de lening natuurlijk betaalbaar blijven.

Is de lening door Rofin geregeld, dan blijven wij voor u bereikbaar met vragen over uw lening. U krijgt direct iemand aan de lijn die naar u luistert en antwoord geeft op uw vraag. Rofin wil voor nu en ook straks een betrouwbare partner voor u zijn.

Advisering en bemiddeling door Rofin

Wat mag u van ons verwachten? In de dienstenwijzer geven wij aan wat wij voor u doen. Leest u dit eens rustig door.

Kosten voor de betalingsbescherming.

Wij ontvangen van de verzekeringsmaatschapijen geen provisie. Sinds 01 januari 2013 is het namelijk verboden om voor een betalingsbeschermer provisie te krijgen. De kosten die wij maken voor de betaalbeschermer brengen wij rechtstreeks in rekening bij onze klanten. Dit gebeurt via een eenmalige SEPA incasso. De informatie kunt u terug vinden in het DienstVerleningsDocument (DVD) Risico's afdekken.

ESIC formulier

ESIC staat voor " Europese standaardinformatie inzake consumptief krediet." U ontvangt het formulier als uw aanvraag voorlopig is goed gekeurd. U kunt met dit formulier een vergelijking maken tussen verschillende aanbieders voordat u de overeenkomst naar ons stuurt.

Contactgegevens

Bezoekadres
Exportweg 4
9301 ZV Roden

Postadres
Postbus 194
9300 AD Roden

Openingstijden
Maandag t/m vrijdag
van 09:00 tot 17:30 uur

Bel mij terug

Vul onderstaand formulier in zodat u ons zelf niet hoeft te bellen. Wij bellen u terug wanneer het u uit komt.

Bel mij terug

Direct contact

Telefoon 050 501 55 75

E-mailadres info@rofin.nl