Door jaren ervaring en enthousiaste medewerkers, helpen wij u graag bij het zoeken naar de juiste lening. Deze moet passen binnen uw wensen en mogelijkheden. Wij brengen voor u de risico’s in kaart en zorgen voor een passende oplossing. Ook in de toekomst moet de lening natuurlijk betaalbaar blijven.
Is de lening door Rofin geregeld, dan blijven wij voor u bereikbaar met vragen over uw lening. U krijgt direct iemand aan de lijn die naar u luistert en antwoord geeft op uw vraag. Rofin wil voor nu en ook straks een betrouwbare partner voor u zijn.
Advisering en bemiddeling door Rofin
Wat mag u van ons verwachten? In de dienstenwijzer geven wij aan wat wij voor u doen. Leest u dit eens rustig door.
Het beloningsbeleid bij Rofin
Alle medewerkers die werkzaam zijn bij Rofin financieringen, ontvangen een vast salaris. Er zijn geen bonussen of omzet gerelateerde beloningen. Zo kunnen wij u onafhankelijk helpen aan een geldlening die bij u past.
Kosten voor de kredietbescherming.
Wij ontvangen van de verzekeringsmaatschapijen geen provisie. Sinds 01 januari 2013 is het namelijk verboden om voor een kredietbeschermer provisie te krijgen. De kosten die wij maken voor de kredietbeschermer brengen wij rechtstreeks in rekening bij onze klanten. Dit gebeurt via een factuur die wij sturen na het sluiten van de kredietbescherming. Informatie is terug te vinden in de Vergelijkingskaart Risico's afdekken.
ESIC formulier
ESIC staat voor " Europese standaardinformatie inzake consumptief krediet." U ontvangt het formulier als uw aanvraag voorlopig is goed gekeurd. U kunt met dit formulier een vergelijking maken tussen verschillende aanbieders voordat u de overeenkomst naar ons stuurt.