Waarvoor kan ik een geld lening gebruiken?

Een geld lening wordt meestal gebruikt voor een grote uitgave. Dit kan zijn een nieuwe keuken, auto, caravan of woning inrichting. Er zijn nog tal van mogelijkheden op te noemen waarvoor je een geld lening kunt gebruiken. Waar je wel op moet letten is dat de looptijd van de lening overeenkomt met de gebruiksduur van het product.

Een geld lening aanvragen, hoe werkt dat?

Op de eerste plaats vul je je gegevens in op onze website. Wij kijken wat er mogelijk is in jouw situatie. We bespreken met je de mogelijkheden, wil je een Persoonlijke lening of een Doorlopend krediet. Wij sturen de offerte naar je via de post of via e-mail. Je ondertekent de offerte en samen met gevraagde stukken stuurt je deze naar ons. Wij controleren alle stukken en sturen het naar de desbetreffende bank. De bank gaat na controle over tot het uitbetalen van het geldbedrag op je rekening.

Ik wil een lening, hoeveel kan ik lenen?

Hoeveel geld je kunt lenen is helemaal afhankelijk van je persoonlijke situatie. Wij hebben voor je een eenvoudige berekening op de website staan. Hier kun je zien hoeveel je kunt lenen. De uitkomst van de berekening is een indicatie, er kunnen geen rechten aan worden ontleend. Wil je een exact bedrag hebben, vraag dan geheel vrijblijvend een offerte aan. Wij laten je precies zien hoeveel je kunt lenen en wat daarvan de maandlast is.

Kan ik bestaande leningen oversluiten naar Rofin?

Dat kan zeer zeker. Vaak sluiten wij kleine leningen over en maken er één lening van.
Dit is overzichtelijker en vaak ook nog eens voordeliger. Leningen die wij oversluiten zijn; roodstanden en leningen bij banken, Creditcards, kredieten bij verzendhuizen zoals Wehkamp, Otto of anderen. Wij laten je graag zien wat de mogelijkheden zijn en hoeveel je kunt besparen.

Wat doet Rofin met mijn gegevens?

Rofin gebruikt je gegevens uitsluitend voor haar eigen bedrijfsvoering. Je gegevens worden alleen gedeeld met de banken waar wij mee werken.
De wetgever kan ook vragen om gegevens te overleggen, dit wordt gedaan door de AFM (Autoriteit Financiële Markten). Wij geven of verkopen je gegevens niet door aan andere partijen. Je gegevens blijven bij ons in vertrouwde handen.

Hebben jullie een klachten regeling?

Mocht het voorkomen dat je niet geheel tevreden bent over Rofin, neem dan contact met ons op. Dit kan via e-mail of brief, geef hier aan waar je ontevreden over bent. Wij nemen elke klacht serieus en proberen deze zo goed mogelijk op te lossen. Komen wij er samen niet uit dan kan de klacht worden voorgelegd aan het KiFiD. Dit is het klachten instituut waarbij wij zijn aangesloten. 

Contactgegevens

Bezoekadres
Exportweg 4
9301 ZV Roden

Postadres
Postbus 194
9300 AD Roden

Openingstijden
Maandag t/m vrijdag
van 09:00 tot 17:30 uur

Bel mij terug

Vul onderstaand formulier in zodat u ons zelf niet hoeft te bellen. Wij bellen u terug wanneer het u uit komt.

Bel mij terug

Direct contact

Telefoon 050 501 55 75

E-mailadres info@rofin.nl